hypo0o

هیپنوتیزم و برنامه ریزی ذهن

هیپنوتیزم و برنامه ریزی ذهن:یکی از مهم ترین کاربردهای هیپنوتیزم در برنامه ریزی ذهن است.

ذهن انسان از دو بخش خودآگاه و ناخودآگاه تشکیل شده است. بخش ذهن خودآگاه، همان بخشی است که اگر سوال بپرسیم حاصل جمع 3 +4 چند می شود سریع آن را محاسبه می کند عدد 7 را می گوید. ذهن خودآگاه انسان در واقع کنترل همه اعمال آگاهانه ما را بر عهده دارد. مثلا زمانی که تصمیم می گیرید دست یا پای خودتان را حرکت دهید، بخش خود آگاه ذهن شما این کار را انجام می دهد.

اما ذهن ناخودگاه قسمت بسیار بزرگتر و قدرتمند تر مغز انسان است و کنترل کارهای ناآگاهانه را بر عهده دارد. مثلا همین الان بدون اینکه شما آگاه باشید سیستم حراراتی بدن دمای بدنتان را تنظیم کرده است. سیستم گوارش و سیستم تنفسی شما به صورت اتوماتیک در حال فعالیت هستند و همه و همه ی این فعالیت ها غیر ارادی را ذهن ناخودآگاه شما انجام می دهد. زیگموند فروید پدر علم روانکاوی دنیاکه ذهن خودآگاه و ذهن ناخودآگاه را به یک کوه بزرگ یخ تشیه کرده و قسمت عظیم آن که زیر آب است را ذهن ناخودآگاه و قسمت کوچکی که از آب بیرون است را ذهن خودآگاه می داند.

.

راز انسانهای موفق دنیا

ذهن ناخودآگاه انسان علاوه بر اینکه قسمت های حیاتی بدن را مدیریت می کند بلکه به آینده ما جهت هم می دهد. در ذهن ما یک سری الگوهای ذهنی وجود دارد. برای هر موضوع مانند پول، ارتباطات،خانواده و … ما در ذهنمان یک الگوی ذهنی نسبت داریم.

تمام رفتار ها و نوع تفکر ما نسبت به هر موضوعی دقیقا براساس الگوی ذهنیمان است. مثلا زمانی که برای اولین بارها می خواستیم یک کلمه را بخوانیم بیاد بیاورید. در آن زمان شما حروف را دونه به دونه و جداگانه تلفظ می کردید. بعد کل کلمه را یک دفعه می گفتید. اما اکنون دیگر اینگونه نسیت و شما به راحتی با نگاه کردن به یک کلمه راحت آنرا می خوانید. چون که در ذهن شما یک الگوی ذهنی از مطالعه شکل گرفته و دیگر به راحتی براساس آن الگوی ذهنی شما می توانید متن های طولانی را در زمان کم بخوانید.

شخصی که در حوزه کسب و کار موفق است یک الگوی ذهنی مناسب از کسب و کار در ذهنش وجود دارد. به همین ترتیب هر فرد که در هر حوزه توانسته موفقیتی بدست بیاورد در واقع الگوی ذهنی درستی را در ذهن ایجاد کرده است. و هیپنوتیزم یک از راههای قدرتمند برای ساختن الگوهای ذهنی مناسب است. از این تریق می توان به خوبی ذهن را برنامه ریزی کرد.

.

چرا هیپنوتیزم راه مناسبی برای برنامه ریری ذهن است؟

راههای گوناگونی برای ساخت الگوهای ذهنی مناسب وجود دارد. اما اکثر آن روش ها گذرا هستند. مثلا فرد با تکرار جملات تاکیدی برای مدت زمانی به نتایجی دست پیدا می کند. اما می بینیم آن نتایج موفقت وگذارا هستند و فرد بعد از گذشت مدت زمانی دوباره به شرایط اولیه خودش بر می گردد. هیپنیوتیزم یک راه سریع و همچنین ماندگار تر است نسبت به روش ها دیگر برای برنامه ریزی ذهن.

.

چگونه با هیپنوتیزم ذهن را برنامه ریزی کنیم؟

هیپنوتیزم و برنامه ریزی ذهن: اگر الگوهای ذهنی یک فرد ثروتمند را در ذهن یک انسان فقیر قرار دهیم. بعد از گذشت مدت زمانی فرد فقیر ثروتمند می شود و هینطور برعکس اگر الگو های ذهنی یک فرد فقیر را در ذهن یک ثروتمند ایجاد کنیم بعد از گذشت مدت زمانی آن فرد ثروتمند فقیر می شود. پس بسیار مهم است که چه الگوهای ذهنی ما در ذهنمان داریم و ذهن ما چگونه برنامه ریزی شده است.

در هیپنوتیزم فرد با استفاده از جلسات حضوری هیپنوتیزم و یا استفاده از فایل های خود هیپنوتیزم صوتی می تواند  به راحتی ذهنش را برای هر موضوعی که مد نظرش است به درستی برنامه ریزی کند و الگوی ذهنی مناسبی را در ذهنش شکل دهد. فقط می بایستی موضوع مد نظرتان را مشخص کنید و نسبت به همان فایل خودهیپنوتیزم صوتی را برای مدت زمانی بین 20 الی 30  روز استفاده کنید.

این مطلب را هم بخوانید: راز داشتن ذهنی قدرتمند با هیپنوتیزم

راه های ایجاد باور های جدید تا رسیدن به هدف از آنجا که اثر باور در زندگی بسیار زیاد است، دانش در ...
حقایق مربوط به باور در علم روانشناسی باور بر اساس علم روانشناسی باور، باور در وجود ما عامل قدرتمن...
چگونه باور جدید بسازیم، تا دنیایی جدید داشته باشیم چگونه می توانیم دنیایی جدید و زیبا را تجربه کن...
چگونه با باور های ثروت ساز به قله ثروت برسیم بسیاری از ما با عدم آگاهی درست از ناخودآگاه خود، می ...
برای یک زندگی موفق، چگونه افکار منفی خود را دور کنیم؟ گاهی وقت ها احساس می کنیم که فکر های منفی و...
روش های مبارزه با افکار منفی برای دستیابی به زندگی بهتر دانشمندان هر روز اخبار جدیدی درباره مبارز...
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تست آنلاین هیپنوتیزم پذیری

این تست فقط یک دقیقه زمان می برد.