servat-v-hypnosis

تاثیر هیپنوتیزم بر برنامه ریزی ذهن برای ثروت

تاثیر هیپنوتیزم برای برنامه ریزی ذهن برای ثروت

  • آیا وضعیت مالی مناسبی ندارید ؟

  • از صبح تا شب کار میکنید ولی همچنان در پرداخت هزینه های اولیه خود گیر کرده اید؟

  • تصور میکنید برای پول و درآمد بیشتر باید بیشتر کار کنید؟

  • آیا نمیتوانید هیچ پس از اندازی برای آینده خودت داشته باشید؟

    تاثیر هیپنوتیزم برای برنامه ریزی ذهن برای ثروت

زندگی ما احاطه شده از باورهایی که قرار است با اندیشدن به آن ها سرنوشت خود را رقم بزنیم. این باور درستی است که با باورهایمان خودمان را می سازیم حتی چیزهایی را که گمان می کنیم از پیش تعیین شده اند با باورهای ما قابل تغییر اند. به هر آنچه که باور داریم بی شک خواهیم رسید. جهان واقع تنظیم شده است بر روی فرکانس هایی که از باورها و ناخودآگاه ما ساطع می شود و عینا همان را نصیب خودمان می کند. یک رابطه مستقیم که قابل انکار است با عبارت دیگر جهان بیرون مستقیما تحت تاثیر جهان درون انسان است.

برای ثروتمند شدن نیز ابتدا باید مانند یک ثروتمند فکر کنیم. عده ای عکس این قضیه تصور می کنند. یعنی می گویند ما ابتدا باید ثروتمند شویم سپس مانند یک ثروتمند فکر کنیم. اما این اشتباه است تا زمانی باورمان را درست نکنیم ثروتمند نخواهیم شد. باورهای مربوط به ثروت، همان باورهایی هست که از کودکی نسبت به پول داشته ایم. یعنی اندیشه ای که در مورد پول در کودکی داشتیم به صورت باور در ذهنمان نقش بسته و تا ان ها اصلاح نشود ما به ثروت نخواهیم رسید و این یک امر قطعی ست بدون رسیدن به این مرحله پولدار شدن محال است.

خود هیپنوتیزم کلید طلایی کنترل ذهن

باید ابتدا بررسی کنید که تفکر دهنی شما نسبت به پول، ثروت را دفع می کند یا جذب. طلایی ترین کلید برای کنترل درون و دنیای ذهن خود هیپنوتیزم است. روش های متعددی برای کنترل ذهن وجود دارد اما قطعی ترین روش و موثرترین آن در سراسر جهان خود هیپنوتیزم است. در واقع در هیپنوتیزم کنترل کامل و بدون واسطه بر روی جهان درون وجود دارد. خود هیپنوتیزم تنها روشی است که قابلیت کنترل کردن ذهن و ضمیر ناخودآگاه ما را به قوی ترین و مستقیم ترین شکل ممکن به وجود آورده و همچنین باورهای ما را به چنگ می آورد و قدرت غلبه بر آن ها را به ما می بخشد.

5 راه ساده برای جذب پول و ثروت از طریق قانون جذب :

1. تصور کنید بیش از حد نیازتان پول دارید و در حال خرج کردن آن هستید :

نکته جالبی که در جهان درون وجود دارد این است که فرق تخیل و خاطره را متوجه نخواهد شد. بنابراین به جای آنکه مدام به خاطرات گذشته و احساسات فعلی تان بیاندیشید آینده ای را که دوست دارید تصور کنید. لحظاتی را که آرزوی آن را دارید و با آن لذت می برید. بدون اینکه به شرایط مالی تان فکر کنید خودتان را در موقعیت هایی تصور کنید که دوست دارید. اکثریت افراد هنگام خرید اول به قیمت جنس توجه می کنند اما شما این گونه نباشید و مثل یک ثروتمند بیاندیشید تصور کنید دغدغه مالی ندارید و هر آنچه را که اراده کنید قدرت خریدش را نیز دارید. سعی کنید مثل یک ثروتمند تصور کنید. تصور کنید بیش از حد نیاز پول دارید تصور کنید بیش از حد نیاز پول خرج میکنید. از تصورهایتان لذت کافی را بدون هراس از واقعیت ببرید.

2. شکرگزار پولی که دارید باشید :

در حال حاضر از قدرت خریدتان و هرآنچه که دارید راضی باشید و به خاطرش خدا را شکر کنید. این یعنی اینکه به خدا و تمام کائنات می گویید که از داشته های فعلی راضی هستید و ارتعاشات هماهنگش را به بیرون ساطع می کنید در نتیجه همان ارتعاشات هماهنگ جذب شما خواهند شد.

3. وانمود کنید که دریافت کردید :

جوری رفتار کنید که تمام آنچه را در مورد ثروت تصور کرده اید را در واقع دریافت کرده اید. باید به این باور برسید که حساب بانکی تان پر از ثروتی است که تصور کرده اید. این چنین وانمود کنید و از چرخیدن در فروشگاه های بزرگ و حتی پرو کردن لباس های گران قیمت پرهیز نکنید. مثل یک ثروتمند رفتار کنید در بنگاه معاملاتی قدم بزنید و ماشین دلخواهتان را برای دقایقی هم شده سوار شوید. انگار که می خواهید آن را برای خرید انتخاب کنید. از چیزی هراس نداشته باشید. این ارتعاشات که با خود می گویید “شما لیاقت هر آنچه را که تصور می کنید را دارید” به شما باز می گردند و جذب شما خواهند شد.

4. هر حسی را که پس از بدست آوردن چیزی احساس خواهید کرد، الان احساس کنید :

منبع اصلی دریافت های زندگی احساسات شماست هر آنچه را که بعد از رسیدن به آن احساس خواهید کرد، الان آن حس را به خود تلقین کنید.

5. با پول بیگانه نباشید  :

با پول رفاقت کنید و آن را کمیاب و نایاب ندانید و سخت نگیرد. سناریوی زندگی ثروتمندی خود را مکتوب کنید. بازی هایی که در مورد پول است انجم دهید. در مورد کارهایی که می خواهید در زمان پولداری انجام دهید، صحبت کنید و از این تصورتان لذت ببرید.

در نهایت شما می توانید هر کدام از این کارها را که از آن لذت می برید را انجام دهید تا به هدف اصلی در خود هیپنوتیزم برسید. هدف اصلی تنظیم فرکانس بر روی دریافت پول و باز گذاشتن دریچه ورودی پول به زندگی و در نهایت دریافت ارتعاشات ثروت است.

راه های ایجاد باور های جدید تا رسیدن به هدف از آنجا که اثر باور در زندگی بسیار زیاد است، دانش در ...
حقایق مربوط به باور در علم روانشناسی باور بر اساس علم روانشناسی باور، باور در وجود ما عامل قدرتمن...
چگونه باور جدید بسازیم، تا دنیایی جدید داشته باشیم چگونه می توانیم دنیایی جدید و زیبا را تجربه کن...
باورهای ثروت ساز
چگونه با باور های ثروت ساز به قله ثروت برسیم بسیاری از ما با عدم آگاهی درست از ناخودآگاه خود، می ...
چگونه افکار منفی را کنترل کنیم
برای یک زندگی موفق، چگونه افکار منفی خود را دور کنیم؟ گاهی وقت ها احساس می کنیم که فکر های منفی و...
روشهای مبارزه با افکار منفی
روش های مبارزه با افکار منفی برای دستیابی به زندگی بهتر دانشمندان هر روز اخبار جدیدی درباره مبارز...
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تست آنلاین هیپنوتیزم پذیری

این تست فقط یک دقیقه زمان می برد.